[vc_row][vc_column][vc_tta_accordion][vc_tta_section title=”Hoe kom ik in contact met de bezorger / wasserette?” tab_id=”hoe-kom-ik-in-contact”][vc_column_text]Als je een vraag hebt voor de bezorger van je bestelling kan je contact opnemen met de wasserette via het telefoonnummer in je bevestigingsmail.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Kan ik mijn ophaaldag/bezorgdag wijzigen?” tab_id=”kan-ik-mijn-ophaaldag-bezorgdag-wijzigen”][vc_column_text]Ja dat kan, mits dit op tijd wordt doorgegeven. Neem zo snel mogelijk contact op met de wasserette via de contactgegevens in je bevestigingsmail.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Waar vind ik mijn factuur?” tab_id=”waar-vind-ik-mijn-factuur”][vc_column_text]De factuur is naar je e-mail gestuurd na het plaatsen van je bestelling. Kan je hem niet terugvinden, controleer dan je SPAM folder.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Ik heb een vraag of klacht over FreshFolds, wat nu?” tab_id=”vragen-klachten-tips”][vc_column_text]Wij doen altijd ons best om onze dienst te verbeteren en zo duidelijk mogelijk te communiceren. Mocht je vragen/tips hebben of juist een klacht voor ons hebben dan horen wij graag van je. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnement via de FreshFolds chat service (linksonderin het scherm) of je kunt ons een berichtje sturen naar [email protected].[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]